خوانندگان جان!جانان سلامی به سر سبزی لاهیجان،به شیرینی فسنجان های مادر جان مرجان،به تازگی بادمجان های زنجان و به گرمی چایی درون فنجان.

شب یلداتون مبارک

البته مبارک که ...شاید گرامی باد،شایدم ؟راستی باید چی بگیم؟

به هر حال امید وارم هرکجا که هستید بهتون خوش بگذره.بفرمایید،یک فنجان زندگـــــــــــــــــی...