خوانندگان جان!جانان سلامی به سر سبزی لاهیجان،به شیرینی فسنجان های مادر جان مرجان،به تازگی بادمجان های زنجان و به گرمی چایی درون فنجان.
شب یلداتون مبارک
البته مبارک که ...شاید گرامی باد،شایدم ؟راستی باید چی بگیم؟
به هر حال امید وارم هرکجا که هستید بهتون خوش بگذره.بفرمایید،یک فنجان زندگـــــــــــــــــی...
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم آذر ۱۳۹۰ ساعت 5:6 PM توسط طیبه جون
|
زندگی جیره ی مختصریست،