سلام علیکم
سلام دوستای گلم
میدونم قرار بود که این وبو حذف کنم یا اینکه از یه نویسنده ی دیگه بخوام بیاد و تو اینجا مطلب بذاره...
دیگه هی اصرار و این جور چیزا منم تصمیم گرفتم بمونو ایشالله بد از رهایی بخشی از امتحانای خرداد
...بــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
خب چون تو خرداد آپیده نمیشم
...پیشاپیش روز معلم
، روز کارگر
، روز مادر
، بعد ...بذا فک کنم...آها روز پدر
و...رو به همه ی کسایی که در یکی از مشاغل بالا مشغول فعالیت هستن تبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریک میگم
و...بای تا بعد امتحانا به امید شروع تابستونی خوب و عالی
میدونم قرار بود که این وبو حذف کنم یا اینکه از یه نویسنده ی دیگه بخوام بیاد و تو اینجا مطلب بذاره...
دیگه هی اصرار و این جور چیزا منم تصمیم گرفتم بمونو ایشالله بد از رهایی بخشی از امتحانای خرداد
خب چون تو خرداد آپیده نمیشم
و...بای تا بعد امتحانا به امید شروع تابستونی خوب و عالی
فقط تو رو خدا واسم دعا کنید معدلم از ۱۹/۳۳بیشتر بشه

آخه نکه سمپادیم
+ نوشته شده در یکشنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 3:41 PM توسط طیبه جون
|
زندگی جیره ی مختصریست،