سلام دوستای گلم
میدونم قرار بود که این وبو حذف کنم یا اینکه از یه نویسنده ی دیگه بخوام بیاد و تو اینجا مطلب بذاره...
دیگه هی اصرار و این جور چیزا منم تصمیم گرفتم بمونو ایشالله بد از رهایی بخشی از امتحانای خرداد...بــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام

خب چون تو خرداد آپیده نمیشم...پیشاپیش روز معلم، روز کارگر، روز مادر، بعد ...بذا فک کنم...آها روز پدر و...رو به همه ی کسایی که در یکی از مشاغل بالا مشغول فعالیت هستن تبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریک میگم

و...بای تا بعد امتحانا به امید شروع تابستونی خوب و عالی
 
فقط تو رو خدا واسم دعا کنید معدلم از ۱۹/۳۳بیشتر بشه
آخه نکه سمپادیم